loading...
ما منتظرمنتقم فاطمه (س)هستیم

امیرسجاد بازدید : 9 چهارشنبه 18 بهمن 1391 نظرات (0)

به مناسبت نزدیک شدن به ایام فاطمیه اشعار سینه زنی و غزل ها را آماده کردم امیدوارم مورد استفاده قراربگیرد

تسلی دل حضرت صاحب الزمان (عج) و تسلی دل امام امیرالمومنین (ع) حیدر کرارصلوات .

شور- امام حسین علیه السلام

آقام اقام آقام ای

پایان به حسترم بده              یک لحظه رخصتم بده

اذن زیارتم بده

آقام اقام آقام ای

خسته شدم از فاصله               جا مونده ام از قافله

دوری ز صحنت مشکله

 ارباب تویی من نوکرم               دستم بگیر شاه کرم

با بال قلبم می پرم «تا دلبرم»(2)      بازم زده بر این سرم «شوق حرم»(2)

 دلبری سروری کی منو حرمت می بری

شکر حق داره دل اربابی به این محشری

«یا حسین یا حسین عزیز زهرا یا حسین»

آقام اقام آقام ای

قلبم گرفته از همه آقا به جون فاطمه

من رو ببر به علقمه

آقام اقام آقام ای

جون سه ساله دخترت      رحمی بکن به نوکرت

تا که بشه خاک درت

مستی دل صد در صده           کفتر شده رو گنبده

آقا ببین باز اومده «نوکر بده»(2)    از عشق تو سینه زده «نوکر بده»(2)

کفترم تاحرم        ا ز عشق تو آقا می پرم

اما بی عشق تو از بیابون بی سایه ترم

«یا حسین یا حسین عزیز زهرا یا حسین»

آقام اقام آقام ای

تو دست با کرم داری   سایه روی سرم داری

تو قلب من حرم داری

آقام اقام آقام ای

پا بر روی هوس زدم     هرچی به جز تو پس زدم  

تو هیئتت نفس زدم  

تا عمر دارم ممنونتم       تو لیلی من مجنونتم

تا عمر دارم مدیونتم «ممنونتم»(2)          تو هیئتا مهمونتم «دلخونتم»(2)  

«یا حسین یا حسین عزیز زهرا یا حسین»

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 23
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 15
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 16
  • بازدید ماه : 15
  • بازدید سال : 26
  • بازدید کلی : 433